Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Яцишина, Лариса, Ющук, Юлія Назва : Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 2. - С. 55-62: рис., табл. (Шифр М636468/2018/2) Примітки : Бібліогр.: с. 62 Предметні рубрики: Ринок пива-- Маркетингові стратегії-- Мале підприємство --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове рішення--власний капітал--агресивна стратегія--організаційна культура Анотація: У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом. Дод.точки доступу: Ющук, Юлія |