Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Зозульов, Олександр, Царьова, Тетяна Назва : Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 3. - С. 47-54: рис., табл. (Шифр М636468/2018/3) Примітки : Бібліогр.: с. 54 Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Стрес-тестування-- Бізнес-модель Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--модель товару--фандрейзинг--ключові партнери Анотація: Автори статті розповідають про функціонально-структурну модель товару , яка є основою для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії, яка може стати у нагоді за випадку аналізу конкурентоспроможності, пов'язаної із виробленням та використанням технічно складного промислового товару. Дод.точки доступу: Царьова, Тетяна |