Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ларіна Я. С., Луцій К. М.
Назва : Моделювання обсягів споживання м'ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств
Місце публікування : Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91: рис. (Шифр Е969742/2018/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємництво-- М'ясопереробна галузь --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптимальне споживання--диференціація доходів--сегментування
Анотація: Мета статті - здійснити прогнозування обсягів споживання м'ясопродуктів для подальшого формування стратегій і комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств. Досліджено подальший розвиток моделі прогнозування рівня споживання м'ясопродуктів на 1 особу до 2020 р., яка передбачає врахування впливу ВВП на душу населення та визначення оптимального рівня споживання основних видів м'яса з урахуванням диференціації доходів населення.

Дод.точки доступу:
Луцій, К. М.