Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 338.46 Автор(и) : Ткачук С. В., Стеценко В. А., Стахурська С. А., Стахурський В. О. Назва : Практичні підходи до формування якості послуг : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75: іл. (Шифр Ф241809/2018/6) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. УДК : 338.46 Предметні рубрики: Послуги - якість Економічна діяльність-- Маркетинг послуг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг послуг--якість послуги--якість процесу обслуговування--якість результату обслуговування--внутрішній маркетинг--інтерактивний маркетинг Зміст : Складові сукупної якості послуги Анотація: Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги. Дод.точки доступу: Стеценко, В. А.; Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О. |