Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Михайлова Л. І., Лишенко М. О., Устік Т. В. Назва : Механізми управління маркетингом та збутом продукції сільськогосподарських підприємств на ринку зерна Місце публікування : Економіка АПК. - 2018. - № 10. - С. 40-49: табл. (Шифр Е969742/2018/10) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Предметні рубрики: Ринок зерна в Україні-- Маркетинговий аналіз Сільськогосподарські підприємства-- Збут продукції Анотація: Мета статті - дослідити механізми управління маркетингом та збутом у сільськогосподарських підприємствах-виробниках зерна на цільових ринках його збуту. Окремі наукові розробки стосовно обгрунтування механізмів ціноутворення в сільськогосподарських підприємствах та визначення ефективності збутової діяльності підприємств у контексті реалізації політики збуту зернової продукції сприятимуть ефективному функціонуванню сільськогосподарських підприємств на ринку зерна. Дод.точки доступу: Лишенко, М. О.; Устік, Т. В. |