Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савицька, Наталія, Михайлова, Валерія, Полевич, Катерина, Декадіна, Вікторія
Назва : Контент-маркетинг: стратегія і тактика
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51: табл. (Шифр М636468/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 51
Предметні рубрики: Інтернет-маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технічні рішення--культура споживання--контент-план--бренд
Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу.

Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія