Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красовська О.Ю.
Назва : Cпоживче сприйняття маркетингових активів підприємства
Місце публікування : Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 21-24: табл. (Шифр Е027782/2018/12)
Примітки : Бібліогр. с. 24 (8 назв)
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Маркетинг
Анотація: Наведено трактування поняття "взаємодія з клієнтом", під яким пропонується розуміти комплекс заходів промислового підприємства з управління залученням, утриманням клієнтів та їх обслуговуванням, на якому грунтуються дворівневе управління клієнтською базою підприємств. Управління у системі відносин "підприємство-клієнт" зумовлює поєднання двох рівнів: визначення рівня управління взаємодією підприємства з клієнтом та управління клієнтською базою даних. Наведено модель ідеальної позиції торговельної марки як маркетингового активу промислового підприємства. Обгрунтовано необхідність застосування CRM-системи, яка дозволяє підвищити ефективність маркетингу, збуту і сервісного обслуговування за рахунок ведення єдиної бази клієнтів.Наведено такі критерії стратегії управління взаєминами з клієнтами: орієнтація підприємства не на миттєвий результат, а на довготривалу перспективу, на основі здійснення стратегічного планування і прогнозування змін на ринку; вихід на ринок не лише з пропозицією товарів і послуг, але і із засобами вирішення виникаючих проблем; застосування в єдності стратегії і тактики спілкування з клієнтами, пристосуванням до вимог покупців і одночасною цілеспрямованою дією на них; індивідуальний підхід (персоналізація) до кожного клієнта і співпраця з ним. Наведено алгоритм процесу моніторингу задоволеності споживачів підприємства.Визначено основні ключові завдання маркетингової стратегії на промислових підприємствах на етапі залучення клієнтів: швидка адаптація до швидкоплинних умов існуючого ринку; досягнення впізнанності на ринках інших країн і формування ключових конкурентних переваг за рахунок ефективної роботи з інформацією. Зроблено висновок, що в нових умовах стратегія управління взаємовідношеннями з клієнтами має значні переваги перед традиційним індустріальним підходом епохи продавців, оскільки саме вони були законодавцями всіх економічних процесів.