Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гільберг, Тетяна, Тарнавська С.
Назва : Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ"
Місце публікування : Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 41-46 (Шифр П675327/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інтегроване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані курси--дослідницькі уміння--я досліджую світ, курс--навколишній світ--природні явища--емпіричні зв’язки--порівняння--календарно-тематичне планування--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ".

Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.