Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Молнар О.С., Вівчарський О.В., Смагін А А.
Назва : Методичний підхід до сегментації споживачів туристичних послуг сільського аграрного туризму
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 82-86 (Шифр Ф241809/2018/12)
Примітки : Бібліогр.: с. 85-86 (10 назв)
Предметні рубрики: Сільські території-- Екологічний туризм-- Послуги
Анотація: У статті виділено чотири основних сегменти споживачів туристичних послуг сільського аграрного туризму, а саме: зацікавлених у здійсненні сільськогосподарської діяльності, незалежних агротуристів, "сільських романтиків" та прихильників гедонізму в сільському аграрному туризмі. Визначено переваги психографічного методу сегментації ринку.

Дод.точки доступу:
Вівчарський, О.В.; Смагін, А А.