Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138 Автор(и) : Голованова, Майя, Каменєва, Зоя Назва : Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ, 2019. - № 1. - С. 43-45 (Шифр М636468/2019/1) УДК : 339.138 Предметні рубрики: Маркетинг-- Стратегії-- Клієнти -- Дослідження Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові проекти--інвестиції--електронна пошта Анотація: Лояльність належить до набору дій маркетингу, що спрямовані на підтримку вже існуючих клієнтів, досягається в основному за рахунок стратегій, орієнтованих на створення найвищого рівня задоволеності клієнтів. Автори статті пропонують методи проведення аналізу задоволеності користувачів товарами і послугами. Дод.точки доступу: Каменєва, Зоя |