Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Голованова, Майя, Каменєва, Зоя
Назва : Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ, 2019. - № 1. - С. 43-45 (Шифр М636468/2019/1)
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг-- Стратегії-- Клієнти -- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові проекти--інвестиції--електронна пошта
Анотація: Лояльність належить до набору дій маркетингу, що спрямовані на підтримку вже існуючих клієнтів, досягається в основному за рахунок стратегій, орієнтованих на створення найвищого рівня задоволеності клієнтів. Автори статті пропонують методи проведення аналізу задоволеності користувачів товарами і послугами.

Дод.точки доступу:
Каменєва, Зоя