Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крутій Катерина
Назва : Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оформлення освітнього простору коридору, музичної зали, кабінетів практичного психолога та вчителя-логопеда
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 14-17 (Шифр Д654208/2019/4)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Навчально-матеріальна база
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--розвивальне середовище
Анотація: Завершено цикл статей про технологію організації освітнього простору дитячого садка "Стіни, стеля та підлога, які говорять". Суть технології було розкрито у "ДВ", 2019, № 1. Можливості її використання в приймальній, груповій та спальній кімнатах представлені в "ДВ", 2019, № 3. У даній статті пропонуються цікаві знахідки щодо оформлення решти (коридор, музична зала, кабінет практично психолога, кабінет вчителя-логопеда) приміщень дитсадка.