Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Підласий І. П. Назва : Булінг - жорстокий привід реорганізувати практику виховання Місце публікування : Виховна робота в школі. - Харків: Основа, 2019. - № 5. - С. 4-21 (Шифр В527268/2019/5) Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Соціальні проблеми Ключові слова (''Вільн.індекс.''): булінг--цькування--насилля--агресія--агресивність--виховання Анотація: Поширення шкільного булінгу в закладах освіти свідчить про кризу українського виховання. Автор досліджує причини, які спонукають появі даного явища. "Агресивність уже існує в людині, закладена природою. Агресивність - уроджена якість людини. Вона вже є, формувати її не треба, потрібно усіма можливими способами її послаблювати. Але повністю уроджену якість - агресивність - в усіх її виявах здолати не можна. Тому булінг був і є природним виявленням агресивності. Головне - утримати її в контрольованих межах і не давати розростатись". Автор аналізує провідні якості сучасної молоді та окреслює орієнтири для перебудови виховання. Що треба негайно зробити? |