Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сусська, Ольга
Назва : Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології масових комунікацій
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - К., 2019. - № 1. - С. 56-72: рис. (Шифр С774614/2019/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації-- Комунікативні відносини-- Інституціональність-- Сучасне розуміння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціологія мас-медіа--масова комунікація--комунікативна взаємодія--інформаційний обмін--журналістська спільнота
Анотація: Статтю присвячено розгляду сучасного розуміння інституціональності комунікативних відносин у медіа-просторі, їхнього асиметричного статусу в його неантагоністичному протистоянні новому статусу приватності-суб’єктності, з його самодостатністю та успішністю (проспериті), що демонструє “партиципаційна журналістика”, або “журналістика участі”.