Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 11-15 (Шифр У679846/2019/10)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словесно-образний аналіз--тропи--стилістичні фігури--"внутрішній механізм" засобу--класифікація мовних засобів--етапи навчальної діяльності--аналіз твору
Анотація: У статті окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі шкільного опрацювання художніх творів. Разом з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова.