Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Бондаренко, Юрій Назва : Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 11-15 (Шифр У679846/2019/10) Примітки : Бібліогр.: 5 назв. Предметні рубрики: Українська література-- Методика Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словесно-образний аналіз--тропи--стилістичні фігури--"внутрішній механізм" засобу--класифікація мовних засобів--етапи навчальної діяльності--аналіз твору Анотація: У статті окреслено вищий рівень словесно-образного аналізу, під яким автор розуміє широке застосування теретичної інформації про тропи, стилістичні фігури, інші виражальні засоби в процесі шкільного опрацювання художніх творів. Разом з інтерпретацією змісту мовних конструкцій він забезпечує один з основних методичних принципів - вивчення літератури як мистецтва слова. |