Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терренс Коул
Назва : Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 7-9 (Шифр М636468/2020/2)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Антикризове управління
Коронавірус (COVID-19)-- Інфекційні хвороби-- Пандемії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптові закупівлі--асортимент продукції--ціноутворення--конкуренція
Анотація: З розвитком кризи, пов'язаної з Covid-19, FMCG компанії зіштовхнулися з різноманітними викликами, головний з яких - забезпечення доступності товару на полиці та ефективне антикризове управління ланцюгом постачання.