Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Згурська О.М.
Назва : Визначення суті та значення дефініції "диверсифікація"
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - № 12. - С. 77-82: табл. (Шифр Е027782/2019/12)
Примітки : Бібліогр. с. 82 (10 назв)
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетингова стратегія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диверсифікація--дефініція
Анотація: У статті проаналізовано, згруповано та узагальнено основні визначення суті поняття "диверсифікація". Виділено найбільш суттєві ознаки поняття "диверсифікації" з позиції різних науковців. Відображено діпазон визначення та порівняння суттєвих ознак дефініції "диверсифікація". Відмічено найбільш суттєві ознаки сутності терміну "диверсифікація". Наголошено на важливості визначеної системи параметрів, що відноситься до категорії "диверсифікація". Виділено чіткі та зрозумілі концептуальні умови готовності підприємства до впровадження процесу диверсифікації в діяльність підприємства.Визначено поняття "диверсифікація діяльності підприємства", що означає оновлення (диференціацію) і товару, і ринку одночасно, вихід за межі основного господарювання, проникнення в нові галузі та сфери економіки. Виділено економічні вигоди для підприємства, роль диверсифікації в яких є забезпечення розширення масштабів діяльності підприємства і зміцнення його стабільності. Відображено основні концептуальні мотиви здійснення диверсифікації діяльності підприємств.