Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) :
Назва : Практична соціологія для професіоналів медіа : онлайн-курс на PROMETHEUS
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 4. - С. 5-71: табл., фот. (Шифр М636468/2020/4)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Соціологічні дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екзит-пол--електронний рейтинг--медіаспоживання--соціальні мережі
Зміст : Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс/ Олексій Погорелов, Ірина Лилик. Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс/ Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження/ Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження/ Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження/ А. Федорченко. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження/ М. Єнін. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ С. Винославська. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ С. Солнцев. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ Н. Харченко. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ В. Паніотто. Як працювати з даними соціологічних дослідждень/ А. Шахдінарян. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ Т. Костюченко. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ С. Винославська. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність за правильно подані дані/ О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ І. Лилик, О. Погорелов. Робота з аудиторіїю. Відповідальність за правильно подані дані/ О. Яшкіна.
Анотація: Цей курс створений для фахівців медіа компаній журналістів, редакторів, дослідників. Його розробили дві фахові асоціації - "Українська Асоціація Маркетингу" та "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ.

Дод.точки доступу:
Лилик, І. В. \ред. кол\; Бакушевич, І. В. \ред.кол.\; Ян, Віктор \ред. кол.\; Дима, О. О. \ред. кол.\