Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Серпухов , Максим, Нестеренко, Аліна Назва : Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 63-69: табл. (Шифр М636468/2020/5) Примітки : Бібліогр.: с. 68-69 Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Підприємства-- Розвиток --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сегментування--таргетування--цифровий маркетинг Анотація: У статті розглянуто маркетингові технології для активізації розвитку вітчизняних підприємств.Проаналізовано статиститчні данні, щодо використання маркетингових технологій в Україні. Статья містить етапи впровадження технологій на ринок українських підприємств, та рекомендації до вдосконалення підходів впровадження. Дод.точки доступу: Нестеренко, Аліна |