Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Серпухов , Максим, Нестеренко, Аліна
Назва : Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 63-69: табл. (Шифр М636468/2020/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 68-69
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Підприємства-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сегментування--таргетування--цифровий маркетинг
Анотація: У статті розглянуто маркетингові технології для активізації розвитку вітчизняних підприємств.Проаналізовано статиститчні данні, щодо використання маркетингових технологій в Україні. Статья містить етапи впровадження технологій на ринок українських підприємств, та рекомендації до вдосконалення підходів впровадження.

Дод.точки доступу:
Нестеренко, Аліна