Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боліла, Світлана
Назва : Органічна спрямованість аграрного бізнесу як фактор конкурентних переваг виробника
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2021. - № 3. - С. 30-32 (Шифр М636468/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 32
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Органічне виробництво-- Аграрний бізнес-- Конкурентні переваги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аграрний сектор--технічний прогрес--інноваційні технології--екологічний менеджмент
Анотація: Авторка статті розповідає про органічну спрямованість аграрнрго бізнесу як фактор конкурентних переваг виробництва. Згідно досліджень вона вважає, що реалізація маркетингової стратегії підтримки органічного агробізнесу створить додаткові переваги продукції та забезпечить конкурентні переваги виробника на продовольчому ринку як національному, так і глобальному рівнях.