Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.43:004(477)
Автор(и) : Забаштанська, Тетяна, Попело, Ольга, Нікітенко, Марина
Назва : Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал/ Черніг. нац. технол. ун-т. - 2021. - № 4. - С. 153-160: табл. (Шифр П147728/2021/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-160
УДК : 338.43:004(477)
Предметні рубрики: Маркетингова діяльність-- Планування-- Інновації --Україна
Цифровий маркетинг-- Планування-- Інновації --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новий товар--життєвий цикл--споживчі параметри--стратегія підприємства
Анотація: У статті досліджено теоретико-методичні засади розвитку системи планування на підприємствах. Описано процес планування, що включає п'ять основних етапів. Доведено, що запорукою успіху інновацій є відповідність вимогам та потребам ринку.

Дод.точки доступу:
Попело, Ольга; Нікітенко, Марина