Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 338.43:004(477) Автор(и) : Забаштанська, Тетяна, Попело, Ольга, Нікітенко, Марина Назва : Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління: науковий журнал/ Черніг. нац. технол. ун-т. - 2021. - № 4. - С. 153-160: табл. (Шифр П147728/2021/4) Примітки : Бібліогр.: с. 159-160 УДК : 338.43:004(477) Предметні рубрики: Маркетингова діяльність-- Планування-- Інновації --Україна Цифровий маркетинг-- Планування-- Інновації --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новий товар--життєвий цикл--споживчі параметри--стратегія підприємства Анотація: У статті досліджено теоретико-методичні засади розвитку системи планування на підприємствах. Описано процес планування, що включає п'ять основних етапів. Доведено, що запорукою успіху інновацій є відповідність вимогам та потребам ринку. Дод.точки доступу: Попело, Ольга; Нікітенко, Марина |