Бондаренко, Ю. І. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 6. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Уроки--Українська література--Конфлікти Анотація: Якісне опрацювання літературного твору неможливе без осмислення учнями конфлікту як рушія розвитку сюжету. У статті накреслені основні етапи шкільного вивчення поняття "конфлікт" та його застосування в процесі аналізу художнього тексту,, розкриті методичні механізми виявлення суперечностей як на рівні окремих сюжетних епізодів, так і твору в цілому, залучені окремі філософські підходи для вирішення поставленої проблеми Є примірники у відділах: ВДГН (29.06.2011р. - Б.ц.) (вільний) |