Serban, Corina. Innovative strategies in online environment : planning social activities for nonprofit organizations [Текст] / C. Serban, O.-I. Macovei> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 440-448. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка некомерційних організацій--Соціальні програми--Онлайн-маркетинг Кл.слова (ненормовані): некомерційні організації -- онлайн-стратегії -- соціальний маркетинг -- маркетингове планування Анотація: У статті представлена відправна точка для планування соціальніх програм ''онлайн'' для некомерційних організацій. Мета такого планування – інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетингу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування запланованим етапам соціальної маркетингової програми. Дод.точки доступу: Macovei, Octav-Ionut Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |