Serban, Corina.
    Innovative strategies in online environment : planning social activities for nonprofit organizations [Текст] / C. Serban, O.-I. Macovei // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 440-448. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.272
Рубрики: Економіка некомерційних організацій--Соціальні програми--Онлайн-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
некомерційні організації -- онлайн-стратегії -- соціальний маркетинг -- маркетингове планування
Анотація: У статті представлена відправна точка для планування соціальніх програм ''онлайн'' для некомерційних організацій. Мета такого планування – інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетингу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування запланованим етапам соціальної маркетингової програми.


Дод.точки доступу:
Macovei, Octav-Ionut

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)