Кодлюк, Я. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Ярослава Кодлюк> // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Педагогіка--Особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): молодший школяр -- уміння вчитися -- рефлексія навчальної діяльності -- позитивні мотиви навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- ключова компетентність Анотація: У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |