Ciric, M. Measurement framework for analyzing customer orientation in the hotel industry [Text] / M. Ciric, D. Djordjevic, S. Ignjatijevic> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 3. - P. 493-502 : табл. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Економіка готельного господарства--Готельний менеджмент--Конкурентоспроможність--Орієнтація на клієнтів--Сербія Анотація: У статті розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до готельного бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з покращення орієнтації готелів на клієнтів. Дод.точки доступу: Djordjevic, D.; Ignjatijevic, S. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |