Ходань, О. Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Олена Ходань> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 29-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика--Нестандартний урок Кл.слова (ненормовані): нестандартний урок -- урок - літературознавча композиція -- кіноповість -- кінознавець -- біограф Анотація: У статті розглянуто проблему стрімкого падіння інтересу учнів до навчання. На цю тенденцію, що з'явилася в школі ще в середині 70-х років XX століття, педагогіка відреагувала нестандартними уроками, які являють собою механізм, орієнтований на якість інформації, а не на її кількість. Метою цього механізму є як гармонійний розвиток особистості, так і надання оптимальних умов для цього розвитку. Головне завдання нестандартних уроків - пробудження інтересу школярів до навчання. У статті обгрунтовано висновок, за яким нестандартний урок є найефективнішим засобом активізації пізнавальної діяльності учнів (на прикладі уроку української літератури в 11 класі). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |