Башинська, І. О..
    Характеристика новітніх маркетингових комунікацій з позиції використання їх для промислових підприємств [Текст] / І. О. Башинська // Проблеми науки. - 2013. - № 6. - С. 31-37. - Библиогр.: с. 37 (11 назв.)
ББК 65
Рубрики: Мобільний маркетинг
   Соціальні мережі

   Партизанський маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
"Комунікація ближнього поля" -- QR-код -- Вluetooth-маркетинг -- Флешмоб
Анотація: У статті розглянуто новітні маркетингові комунікації: визначено їхню сутність, особливості та перспективи використання. Проаналізовано, які з них відповідають потребам промислових підприємств, та надано рекомендації щодо їх використання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)