Башинська, І. О.. Характеристика новітніх маркетингових комунікацій з позиції використання їх для промислових підприємств [Текст] / І. О. Башинська> // Проблеми науки. - 2013. - № 6. - С. 31-37. - Библиогр.: с. 37 (11 назв.) Рубрики: Мобільний маркетинг Соціальні мережі Партизанський маркетинг Кл.слова (ненормовані): "Комунікація ближнього поля" -- QR-код -- Вluetooth-маркетинг -- Флешмоб Анотація: У статті розглянуто новітні маркетингові комунікації: визначено їхню сутність, особливості та перспективи використання. Проаналізовано, які з них відповідають потребам промислових підприємств, та надано рекомендації щодо їх використання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |