Ревасевич, Ірина. Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Теорія й методологія Кл.слова (ненормовані): освітня система -- освітологія -- едукологія -- освітознавство -- теорія освітньої діяльності -- вітакультурна методологія Анотація: Дослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій "освітологія", "едукологія", "освітознавство" та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |