Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 64-75. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Учні--Психолого-педагогічна характеристика Історія освіти--Україна Анотація: Обгрунтовано місце і роль психолого-педагогічної характеристики особистості учня у ході диференціації навчально-виховного процесу в 1940-1980-х рр., висвітлено внесок українських психологів і педагогів Бориса Баєва, Володимира Галузинського, Григорія Костюка, Василя Сухомлинського, Ксенії Хоменко у теоретико-методичне розроблення проблеми характеристики учня у зв'язку з реалізацією індивідуального підходу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |