Нехай, В. В.
    Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка АПК--Маркетингова діяльність аграрних підприємств--Агромаркетинг
   Сільськогосподарська техніка--Ринок

   Маркетинг--Підприємства АПК

   Машинобудування--Підприємства--Маркетингова стратегія

Кл.слова (ненормовані):
Управління ринком -- Збут -- Машинобудування сільськогосподарське -- Інформаційне забезпечення -- Потенційний покупець
Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)