Нехай, В. В. Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай> // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка АПК--Маркетингова діяльність аграрних підприємств--Агромаркетинг Сільськогосподарська техніка--Ринок Маркетинг--Підприємства АПК Машинобудування--Підприємства--Маркетингова стратегія Кл.слова (ненормовані): Управління ринком -- Збут -- Машинобудування сільськогосподарське -- Інформаційне забезпечення -- Потенційний покупець Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |