Marchenko, O. S.
    Value creation networks and prices for consulting services: theoretical frameworks and modeIs [Text] / O. S. Marchenko, O. V. Yarmak // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - P17-23 : рис., табл. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Зовнішній та внутрішній консалтинг--Консалтингові послуги--Цінність послуги--Ціноутворення у консалтингу
Анотація: У статті розкрито теоретичні аспекти мережевого підходу до надання консалтингових послуг та визначення їх цінності і ціни. Обґрунтовано комплексний характер консалтингової послуги, роль мереж консалтингу у формуванні її цінності. Представлено теоретичні засади моделі галузевої міжпослугової мережі формування цінності і ціни консалтингового комплексу.


Дод.точки доступу:
Yarmak, O. V.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)