Jager, J. W. de .
    A structural equation modelling approach to investigating the impact of academic, ICT and management related factors on customer satisfaction in higher education [Text] / J. W. de Jager, M. T. Jan // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - P358-369 : рис., табл. - Бібліогр.: 43 назви
Рубрики: Математичні методи і моделі в економіці
   Економіка та організація вищої освіти--Задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти--Факторний аналіз--Академічні, управлінські та ІКТ-фактори--Південно-Африканська Республіка

Анотація: У статті досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження – 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці – академічні фактори.


Дод.точки доступу:
Jan, M. T.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)