Hranovska, V. H.
    Geomarketing in the system of managing selling activities of agrarian enterprises [Текст] / V. H. Hranovska // Економіка АПК. - 2017. - № 1. - С. 37-44 : рис. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Маркетингова діяльність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
аграрні підприємства -- агромаркетинг -- система управління
Анотація: Визначено роль та місце геомаркетингу в системі управління аграрними підприємствами. Доведено, що при реалізації збутової політики аграрними підприємствами існує об'єктивна потреба в управлінні просторово розрізненими об'єктами, одержанні інформації про конкурентне середовище, споживачів і ринки збуту й інфраструктуру території. Використання просторових даних дає змогу оперативно вирішити поставлені завдання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)