Багорка, М. О. Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка> // Економіка АПК. - 2017. - № 5. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрний ринок--Екологізація виробництва Кл.слова (ненормовані): екологічні продукти -- канали збуту -- маркетингові комунікації -- екологізація Анотація: Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збутової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |