Марков, А. Ю. Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 16-17 : ілюстр. Рубрики: Слухове сприйняття--Розвиток Вимова--Розвиток Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |