Тітова, Наталія. Інформаційно-цифрова компетентність: формування та розвиток в учасників освітнього процесу [Текст] : дослідження / Наталія Тітова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 45-86 : іл. - Бібліогр.: с. 85-86. - Зміст: Ключові групи компетентностей ; Функції компетентності в системі освіти (за А. Хуторським) ; Ключові компетенції школярів за визначенням українських вчених ; Модель ІКТ-компетентності педагогів ; Цифрові компетенції освітян ; Специфіка цифрових компетенцій освітян ; Модель розвитку ІЦК учасників освітнього процесу Рубрики: Освітній процес--Інформаційно-цифрова компетентність--Формування--Досвід зарубіжних країн--Австрія--Бельгія--Фінляндія Наукові дослідження--Освіта--Компетентісний підхід--Гімназії--Вінниця, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): компетентісна освіта -- ключові компетентності Анотація: Набуває поширення концепція компетентісного підходу в освіті, що є основою змістовних змін щодо забезпечення відповідності освіти запитам і можливостям суспільства періоду інформатизації та глобальної масової комунікації. Однією з таких актуальних компетентностей є інформаційно-цифрова, яка допомагає розширити можливості всіх учасників освітнього процесу. Запропоноване дослідження розкриває можливі способи формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу за допомогою інноваційних технологій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |