Крутій, Катерина Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеграцію [Текст] / Катерина Крутій> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 2-7 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта Кл.слова (ненормовані): проблемні питання -- якість освіти -- інтегроване заняття -- інтеграція -- дидактичний принцип -- принцип інтеграції Анотація: Катерина Крутій, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського НПУ імені Володимира Гнатюка, висвітлює питання інтегрованого підходу як дидактичного освітнього принципу та стрижня освітнього процесу. "Побудова освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на засадах інтеграції, - зазначає фахівець, - забезпечує підвищення рівня ефективності діяльності як керівника, так і педагогів у створенні середовища особистісного розвитку дітей і забезпечення результативності освітнього процесу". Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |