Гільберг, Тетяна.
    Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 41-46. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- Я досліджую світ, курс -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- порівняння -- календарно-тематичне планування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)