Крутій, Катерина
    Стіни, стеля та підлога, які говорять. Оформлення освітнього простору коридору, музичної зали, кабінетів практичного психолога та вчителя-логопеда [Текст] / Крутій Катерина // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 14-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Навчально-матеріальна база
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвивальне середовище
Анотація: Завершено цикл статей про технологію організації освітнього простору дитячого садка "Стіни, стеля та підлога, які говорять". Суть технології було розкрито у "ДВ", 2019, № 1. Можливості її використання в приймальній, груповій та спальній кімнатах представлені в "ДВ", 2019, № 3. У даній статті пропонуються цікаві знахідки щодо оформлення решти (коридор, музична зала, кабінет практично психолога, кабінет вчителя-логопеда) приміщень дитсадка.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)