Євсейцева, О. С. Таргетинг - цілеспрямований вплив на споживача [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова> // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113 : граф. - Бібліогр. с. 113 (14 назв) Рубрики: Маркетинг--Інтернет-технології Кл.слова (ненормовані): ТАРГЕТИНГ Анотація: На сьогодні Інтернет-маркетинг відіграє все більшу роль у діяльності підприємств. Змінюється поведінка споживачів під впливом Інтернет-технологій, та їх ставлення до традиційних рекламних засобів, що потребує переосмислення маркетингової комунікаційної політики підприємств. Становлення інформаційного суспільства обумовлює необхідність більш глибокого дослідження нових форм та підходів до комунікаційної та комерційної діяльності в мережі Інтернет. У статті досліджено таргетинг як один з найперспективніших і найбільш дієвих інструментів інтернет-реклами, його взаємозв'язок із тенденціями на ринку електронної комерції України в порівнянні з ситуацією у світі. Розкрито сутність таргетингу в соціальних мережах, його переваги та недоліки. Досліджено різницю між контекстною та таргетованою рекламою. Розроблено практичні рекомендації застосування таргетованої реклами в мережі-інтернет для її ефективного використання. Перейти: О.С. Євсейцева ті ін. Дод.точки доступу: Меркулова, Д.Д. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |