Пушкарьова, Т. О. Електронний супровід навчання: технології і стримуючі чинники в умовах реформування школи [Текст] / Т. О. Пушкарьова> // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 3. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Школа--Реформування--Інформаційно-комунікативні технології--Електронний супровід Анотація: Розкрито декотрі аспекти застосування комп'ютерно-орієнтованих технологій навчання у шкільній освіті та основні застереження до процесу діджиталізації навчання. Акцентовано на взаємозалежності інформатизації освіти від індустрії засобів навчання, їх широкому впровадженні в освітню практику й викликами реальної освітньої практики, зокрема в початковій школі. Наголошено на невпинному зростанні ролі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в інноваційному педагогічному проектуванні у системі загальної середньої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |