Гайдамака, Олена Василівна. Теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу [Текст] / О. В. Гайдамака> // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - С. 6-12. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Мистецька освіта--Компетентності Кл.слова (ненормовані): здобувачі освіти -- оцінювання результатів навчання -- підручник -- інтегрований -- діяльнісний -- особистісно-орієнтований підхід в навчанні Анотація: Позначено теоретико-методичні орієнтири навчання мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на основі компетентнісного підходу. Визначено особливості реалізації на уроках мистецтва органічного впровадження компетентісного, інтегрованого, діяльнісного, особистісно-орієнтованого підходів у навчанні через провідні види діяльності, представлені двома взаємопов‘язаними складовими - сприйняття (аналіз-інтерпретація) і створення мистецтва, а також системи оцінювання результатів навчання учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |