Булах, Тетяна. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі [Текст] / Тетяна Булах> // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 7. - 11-16. . - Бібліогр. в кінці ст.
Видавнича діяльність--Видавничий бізнес--Рекламні комунікації Книготоргівля--Інноваційна реклама Торгова реклама--Видавнича продукція--Видавничий бізнес Кл.слова (ненормовані): книготорговельна галузь -- інновації в рекламній галузі -- скрайбінг -- ньюсджекінг -- партизанська й вірусна реклама Анотація: Проаналізовано інновації в рекламній галузі, котрі доцільно застосовувати видавництвам, книгарням та бібліотекам. Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |