Птащенко, О. В.
    Особливості маркетингу високих технологій в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Птащенко // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 40-45 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Високі технології--Глобалiзацiя
Кл.слова (ненормовані):
високотехнологічне підприємство -- інтернаціональний процес виробництва -- міжнародний маркетинг
Анотація: Проведений аналіз основних складових маркетингу високих технологій. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві, що займається розробкою та випуском високотехнологічної продукції помітно відрізняється від інших видів маркетингу через існування важливих особливостей високотехнологічних та високотехнологічного підприємництва. Це, в свою чергу, висуває спеціальні вимоги до управління маркетингом як бізнес-функцією на високотехнологічному підприємстві, оскільки загальновизнано, що стан та тенденції, які спостерігаються в маркетинговому середовищі компанії, мають значний вплив на практики та способи керування маркетингом в ній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)