Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.20
Автор(и) : Бєлецька І. В.
Назва : Вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня
Місце публікування : Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2013. - № 1. - С. 27-34. - ISSN 1817-3764 (Шифр С060/2013/1). - ISSN 1817-3764
Примітки : Бібліогр.: с. 33 (3 назви)
ББК : 74.20
Предметні рубрики: Соціальна педагогіка-- Розвиток і формування особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вільний час--культурно-дозвіллєва діяльність--особистість учня
Анотація: У статті розкрито вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня; проаналізовано деякі аспекти особистісного ставлення учня дозвіллєвій діяльності; визначено поняття "категорія особистості" й "категорія колективу"; виокремлено важливі показники самоактуалізції учня у вільному часі, які розривають його особистість; проаналізовано показники рівня просування учнів у саморозвитку у сфері організованого дозвілля; схарактеризовано позитивні обставини, які необхідно створювати, організуючи вільний час учнів, функції вільного часу (розвивальна, орієнтаційна, комунікативна, рекреативна); розкрито специфіку змісту вільного часу та типи проведення вільного часу учнівської молоді (культурно-творчий, культурно-споживчий, рекреативний); проаналізовано принципи культурно-дозвіллєвої діяльності (нерозривний зв’язок з життям, практичним завданням реформування нашого суспільства; принципи диференційованого підходу до різних верств населення, принципи індівідуалізації, принцип доступності, принцип послідовності).