Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4Укр)
Автор(и) : Міхно О. П.
Назва : Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40-80-ті рр. XX ст.)
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 64-75 (Шифр П404448/2015/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.03(4Укр)
Предметні рубрики: Учні-- Психолого-педагогічна характеристика
Історія освіти-- Україна
Анотація: Обгрунтовано місце і роль психолого-педагогічної характеристики особистості учня у ході диференціації навчально-виховного процесу в 1940-1980-х рр., висвітлено внесок українських психологів і педагогів Бориса Баєва, Володимира Галузинського, Григорія Костюка, Василя Сухомлинського, Ксенії Хоменко у теоретико-методичне розроблення проблеми характеристики учня у зв'язку з реалізацією індивідуального підходу.