Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Приходько, Оксана Назва : Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2019. - № 2. - С. 15-21 (Шифр Д579456/2019/2) Примітки : Бібліогр. 13 назв Предметні рубрики: Вчителі української мови-- Професіограма Вчителі української літератури-- Професіограма Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--ключові компетентності Анотація: Висвітлено проблему професійних якостей сучасного вчителя української мови та літератури з огляду на реформування освітнього простору та створення нового Стандарту загальної середньої освіти і крізь призму концепції «Нова українська школа» (НУШ). На основі аналізу концепції НУШ, конкурсних завдань та уроків призерок усеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» окреслено професіограму вчителя-словесника. Акцентовано на таких професійних компетентностях та особистісних якостях успішного вчителя, як знання ключових понять НУШ, інноваційність, комп’ютерна грамотність, володіння цифровими технологіями, мобільність, здатність до змін та навчання впродовж життя. |