Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 338.33
Автор(и) : Рясних, Євгенія, Савченко, Олена
Назва : Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 35-44: табл. (Шифр М636468/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 44
УДК : 338.33
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Асортимент продукції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінансовий аналіз--номенклатура--збут продукції--прибуток
Анотація: У статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.

Дод.точки доступу:
Савченко, Олена