Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 338.33 Автор(и) : Рясних, Євгенія, Савченко, Олена Назва : Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 35-44: табл. (Шифр М636468/2018/6) Примітки : Бібліогр.: с. 44 УДК : 338.33 Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Асортимент продукції Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінансовий аналіз--номенклатура--збут продукції--прибуток Анотація: У статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках. Дод.точки доступу: Савченко, Олена |