Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронна картотека аналітичного опису статей (279)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (11)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 130
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
   65.291 / 33М
   Р69


    Ромат, Е. В.
    Реклама в системе маркетинга [Текст] / Е. В. Ромат. - Киев : Студцентр, 2008. - 605 с. : ил., табл. - Библиогр.: с. 599-605. - ISBN 966-7530-44-2 (в пер.) : 050.00 грн
ББК 65.291.34 + 65.9(4УКР)291.34
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

   Менеджмент

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

2.
   76 / 002
   А 45


    Алашкин, П. А.
    Всё о рекламе и продвижении в Интернете [Текст] / Павел Алашкин. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2009. - 210, [1] с. : ил. - ISBN 978-5-9614-1055-6 (в пер.) : 054.50 грн
ББК 76.006.5 + 65.47
Рубрики: Реклама
   Інтернет

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

3.
   76 / 002
   Г 61


    Головлева, Е. Л.
    Массовые коммуникации и медиапланирование [Текст] : учеб. пособие / Е. А. Головлева. - Екатеринбург : Деловая книга ; Москва : Академический Проект, 2009. - 342, [1] с. : табл. - (Gaudeamus) (Фундаментальный учебник). - Библиогр.: с. 310-316, библиогр. в конце гл. - ISBN 978-5-8291-0999-8 (в пер.). - ISBN 978-5-88687-200-2 : 101.00 грн
ББК 76.0я73
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання для вищої школи
   Реклама

   Паблик рілейшнз

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

4.
   85.38/792.8
   Ф 93


    Фрумкин, Г. М.
    Введение в драматургию телерекламы [Текст] : учеб. пособие / Г. М. Фрумкин. - Москва : Альма Матер : Академический Проект, 2005. - 93, [2] с. - (Gaudeamus). - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 5-8291-0504-7 (в обл.). - ISBN 5-902766-06-0 : 020.00 грн
ББК 85.382.04я73 + 76.006.5я73
Рубрики: Телебачення--Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   Реклама

   ВНО


Примірників всього: 1
ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)

Знайти схожі

5.
   88.4 / 15
   П 38


    Плесси, Э.
    Психология рекламного влияния. Как эффективно воздействовать на потребителей [Текст] / Эрик дю Плесси ; [пер. с англ. под ред. Л. Богомоловой]. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 271 с. - Библиогр.: с. 265 -271. - ISBN 978-5-469-01239-9 (в пер.). - ISBN 5-469-01239-5 : 025.00 грн
Парал. тит. англ.
ББК 88.491 + 88.35
Рубрики: Реклама--Психологія
   Психічні процеси

   Психічні стани і явища

   Пам'ять

   Емоції

   Споживачі

   Торгові марки

   ВНО



Дод.точки доступу:
Богомолова, Л. \пер.\
Примірників всього: 1
ВА (1)
Вільні: ВА (1)

Знайти схожі

6.
   60.5 / 301
   Н64


    Никонов, А. П.
    Управление выбором: искусство стрижки народных масc [Текст] / А. П. Никонов. - Москва : ЭНАС, 2008. - 301, [1] с. - (Точка зрения). - ISBN 978-5-93196-809-4. - ISBN 978-5-91180-893-8 : 038.00 р.
ББК 60.524.253
Рубрики: Людина і суспільство
   Політика

   Реклама

   Суспільство

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

7.
   65.29 / 33М
   В43


    Виктор, Я. В.
    Продвижение. Система коммуникации между предпринимателями и рынком [Текст] / Я. В. Виктор. - Харьков : Гуманитарный Центр, 2003. - 478 с. - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 966-8324-01-3 : 015.00 р.
ББК 65.290-211.1 + 65.421-803
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

8.
   65.291 / 33М
   Х52


    Хит, Р.
    Скрытая власть рекламы. Как обработка информации в режиме сниженного внимания влияет на потребительский выбор [Текст] : восприятие бренда на подсознательном уровне / Роберт Хит ; [пер. с англ. Е. Сысоевой]. - Киев : Издательство Алексея Капусты, 2006. - 166 с. - ISBN 966-896103-Х (в обл.). - ISBN 1-84116-093-8 : 109.42 грн
ББК 65.291.34 + 76.006.5
Рубрики: Реклама
   Комунікативні технології

   Торгові марки

   Увага

   Маркетинг

   ВНО



Дод.точки доступу:
Сысоева, Е. \пер.\
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

9.
   65.42 / 33М
   С50


    Смит, П. Р.
    Маркетинговые коммуникации [Текст] / П. Р. Смит. - Киев : Знання-Прес, 2003. - 796 с. - (Европейский маркетинг). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-7767-64-7 : 092.65 р.
ББК 65.421-803 + 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

10.
   65.47 / 33М
   Р 17


   
    Разработка и технологии производства рекламного продукта [Текст] : учебник / [Дмитриева Л. М. и др.] ; под ред. Дмитриевой Л. М. - Москва : Экономистъ, 2006. - 638 с. : ил. - (Homo faber). - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-98118-159-1 : 064.35 р.
ББК 65.47я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Дмитриева, Л. М.; Анашкина, Н. А.; Бернадская, Ю.С.; Дмитриева, Л. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

11.
   67.99(4УКР)3 / 34С(С2)
   З-19


   
    Закони України про рекламу [Текст]. Про інформацію / Верхов. Рада України. - Київ : Парламентське видавництво, 2007. - 53 с. - (Закони України). - ISBN 978-966-611-585-3 : 004.20 р.
ББК 67.99(4УКР)301.114-32
Рубрики: Інформація--Законодавство--Україна
   Реклама--Законодавство--Україна

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

12.
   76 / 002
   Г 37


    Геращенко, Л. Л.
    Как стать режиссером рекламных роликов? [Текст] / Л. Л. Геращенко. - Москва : Диаграмма, 2006. - 72 с. - Библиогр.: с. 58. - ISBN 5-901706-21-8 : 005.85 р.
ББК 76.006.5 + 76.320.4
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

13.
   76 / 002
   Г 60


    Голик, В. С.
    Интернет-реклама, или как делаются деньги в сети [Текст] / В. С. Голик, А. И. Толкачев. - Москва : Изд-во деловой и учеб. лит., 2006. - 159 с. - Библиогр.: с. 157. - ISBN 5-94486-115-0 : 024.75 р.
ББК 76.006.5 + 32.973.202
Рубрики: Інтернет
   Масова інформація

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Толкачев, А. И.
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

14.
   76 / 002
   М 42


    Медведева, Е.
    Основы рекламоведения [Текст] / Е. Медведева. - Москва : РИП-холдинг, 2004. - 261 с. : ил. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 258-261 и в подстроч. примеч. - ISBN 5-900045-53-6 : 024.75 р.
ББК 76.006.5
Рубрики: Масова інформація
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

15.
   76 / 002
   Н 19


    Назайкин, А. Н.
    Англо-русский словарь по рекламе [Текст] / А. Н. Назайкин. - Москва : Вершина, 2005. - 268, [4] с. - ISBN 5-9626-0070-3 (в пер.) : 032.95 р.
ББК 76.006.5я2 + 81.411.2-43 + 81.432.1-43
Рубрики: Термінологічні словники англо-російські
   Реклама--Перекладні словники

   ВНО

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 2
ВДІМ (2)
Вільні: ВДІМ (2)

Знайти схожі

16.
   76 / 002
   О-39


    О'Гуинн, Т. С.
    Реклама и продвижение бренда [Текст] / Т. С. О'Гуинн, К. Т. Аллен, Р. Д. Семеник. - 3-е изд. - Санкт-Петербург : Нева, 2004. - 651 с. : ил. - (Современный бизнес). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-7654-3390-1. - ISBN 0-324-11380-3 : 410.75 р.
ББК 76.006.5 + 65.291.34
Рубрики: Інтернет
   Маркетинг

   Паблик рілейшнз

   Реклама

   Рекламний бізнес

   Торгівля

   Торгова реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Аллен, К. Т.; Семеник, Р. Д.
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

17.
   76 / 002
   П 32


    Пименов, П. А.
    Основы рекламы [Текст] : учеб. пособие для вузов по специальности "Реклама" / П. А. Пименов. - Москва : Гардарики, 2006. - 399 с. - (D: disciplinae). - Библиогр.: с. 387-394. - ISBN 5-8297-0218-5 : 035.00 р.
ББК 76.006.5я73
Рубрики: Масова інформація
   Реклама--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

18.
   76 / 002
   Р41


    Репьев, А. П.
    Мудрый рекламодатель [Текст] / А. П. Репьев. - 3-е изд., перераб. и доп. - Москва : Эксмо, 2005. - 346, [1] с. : ил. - (Профессиональное издания для бизнеса). - ISBN 5-699-08752-4 : 028.25 р.
ББК 76.006.5 + 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

   Рекламний бізнес

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

19.
   76 / 002
   Т45


    Титкова, Л. М.
    Рекламная деятельность [Текст] / Л. М. Титкова. - Минск : Дизайн ПРО, 2005. - 255 с. : табл. - Библиогр.: с. 251-252. - ISBN 985-452-098-6 : 068.75 р.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

20.
   77 / 379
   С 92


   
    Сценарии и организация корпоративных праздников [Текст] / авт.-сост. В. С. Мороз. - Минск : Современная школа, 2007. - 251, [2] с. : ил. - ISBN 978-985-513-073-5 : 022.00 р.
ББК 77.056 + 36.991 + 65.291.6 + 87.777
Рубрики: Етикет
   Ігри

   Коктейлі

   Конкурси

   Напої

   Презентації

   Реклама

   Свята

   Ювілеї

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Мороз, В. С. \авт., сост.\
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)