Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронна картотека аналітичного опису статей (55)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
89
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-80
81-89
>
1.
Шмигин И. Философия потребления/Изабель Шмигин. - 2009
>
2.
Ромат Е. В. Реклама в системе
маркетинг
а/Е. В. Ромат. - 2008
>
3.
Цыбульский К. Управление отделом продаж/Кшиштоф Цыбульский. - 2009
>
4.
Ямагучи Т. Путь торговли/Тадао Ямагучи; [пер. с англ. О. Макарова]. - 2009
>
5.
Кларк Г.
Маркетинг
сервиса, приносящего прибыль/Г. Кларк ; [пер. с англ. И. И. Брудного]. - 2006
>
6.
Виктор Я. В. Продвижение. Система коммуникации между предпринимателями и рынком/Я. В. Виктор. - 2003
>
7.
Гейер Г.
Маркетинг
: Ускоренный курс. Стратегии успеха на рынке/Г. Гейер, авт. Л. Эфрози. - 2005
>
8.
Гончаренко О. М.
Маркетинг
/О.М. Гончаренко, Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М. В. Гоголя. - 2004
>
9.
Дубковский В. Блестящий шанс/В. Е. Дубковский. - 2006
>
10.
Кийосаки Р. Т. Школа бизнеса/Р. Т. Кийосаки, Ш. Л. Лектер ; [пер. с англ. Бабук Л. А.]. - 2005
>
11.
Кларк Э. Вокруг "Корпоративного костра": как выдающиеся руководители используют истории, чтобы вдохновить своих подчиненных на успех/Э. Кларк. - 2005
>
12.
Консалтинг менеджмента, или Как улучшить свой бизнес/по ред. К. Маркхэма]. - 2005
>
13.
Котлер Ф.
Маркетинг
менеджмент/Ф. Котлер ; [пер. с англ. С. Жильцова]. - 2006
>
14.
ЛаСалль Д. Бесценные. Как превратить обычные товары в необычные впечатления/Д. ЛаСалль, Т. А. Бриттон ; [пер. с англ. Панкив О. Р.]. - 2006
>
15.
Манн И.
Маркетинг
на 100%. Как стать хорошим менеджером по
маркетинг
у/И. Манн. - 2005
>
16.
Маркетинг
овые стратегии роста прибыльности и стоимости бизнеса/НО "Рос. ассоц.
маркетинг
а". - 2006
>
17.
Ющук Е. Л. Конкурентная разведка.
Маркетинг
рисков и возможностей/Е. Л. Ющук. - 2006
>
18.
Бакшт К. А. Построение отдела продаж с "нуля" до максимальных результатов/К. Бакшт. - 2007
>
19.
Дураков А. Н. Провинциальный
маркетинг
. Жизнь маркетера без бюджета/А. Н. Дураков. - 2007
>
20.
Хит Р. Скрытая власть рекламы. Как обработка информации в режиме сниженного внимания влияет на потребительский выбор/Роберт Хит ; [пер. с англ. Е. Сысоевой]. - 2006
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-60
61-80
81-89
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)