Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронна картотека аналітичного опису статей (55)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 89
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-89 
1.

Шарп Б. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи/Байрон Шарп за участю науковців Інституту Еренберга-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2020
2.

Праєт Д. Несвідомий брендинг/Дуглас ван Праєт ; [пер. з англ. Я. Машико]. - 2020
3.

Роулз Д. Цифровий брендинг/Деніел Роулз ; [пер. з англ. К. Деревянко]. - 2020
4.

Райс Е. Маркетингові війни/Ел Райс і Джек Траут ; [пер. з англ. В. Стельмах]. - 2019
5.

Филановский А. Главная маркетинговая книга/Алексей Филановский. - 2019
6.

Траут Д. Диференціюйся або помри/Джек Траут, Стів Рівкін ; [пер. з англ. Я. Машико]. - 2019
7.

Муті І. Брендинг за 60 хвилин/Ідріс Муті ; [пер. з англ. О. Чупа]. - 2019
8.

Сільбігер С. МВА за 10 днів/Стівен Сільбіґер ; з англ. пер. Ксенислава Крапка. - 2019
9.

Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового/Філіп Котлер, Гермаван Картаджая, Їван Сетьяван ; [пер. з англ. : К. Куницька, О. Замаєва]. - 2018
10.

Манн І. Маркетинг на 100%: ремікс. Як стати успішним менеджером із маркетингу/Ігор Манн. - 2018
11.

Філановський О. Головна маркетингова книга/від Олексія Філановського ; [пер. з рос. Г. Якубовська]. - 2018
12.

Ковшова І. О. Путівник із маркетингу/І. О. Ковшова. - 2017
13.

Ньюмеєр М. Zag/Марті Ньюмеєр ; [пер.з англ. Юлії Кузьменко]. - 2017
14.

Соціально-економічний розвиток України і регіонів/Класич. приват. ун-т. - 2013
15.

Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління/[редкол.: І. С. Каленюк (голов. ред.) та ін.]. - 2012
16.

Имшинецкая И. А. Фабрика клиентов. Обучающая модель маркетинга/И. Имшинецкая. - 2011
17.

Гуле де Монто П. Арт-фирма. Эстетическое управление и метафизический маркетинг: от Вагнера к Вильсону/Пьер Гуле де Монто ; [пер. с англ. Стативкы А.]. - 2010
18.

Аксенов А. Г. Я - твой шанс. С чего начать и как преуспеть/Аркадий Аксенов. - 2010
19.

Иванова С. В. Продажи на 100%. Эффективные техники продвижения товаров и услуг/Светлана Иванова. - 2010
20.

Котлер Ф. Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер/Филип Котлер. - 2010
21.

Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління/Черніг. держ. ін-т економіки і упр. - 2010
22.

Бібліотека вищого навчального закладу в епоху електронних комунікацій/Черніг. держ. ін-т економіки і упр., Наук. б-ка. - 2010
23.

Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації/С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько. - 2009
24.

Цыбульский К. Управление отделом продаж/Кшиштоф Цыбульский. - 2009
25.

Ямагучи Т. Путь торговли/Тадао Ямагучи; [пер. с англ. О. Макарова]. - 2009
26.

Ястребова Е. М. Корпоративная культура библиотеки: теория, история, современные тенденции/Е. М. Ястребова. - 2009
27.

Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку в трансформаційний період/Черніг. держ. ін-т економіки і управління. - 2009
28.

Шмигин И. Философия потребления/Изабель Шмигин. - 2009
29.

Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
30.

Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга/Е. В. Ромат. - 2008
 1-30    31-60   61-89 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)