Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 89
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Шарп Б. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи/Байрон Шарп за участю науковців Інституту Еренберга-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2020
|
>2.
| Праєт Д. Несвідомий брендинг/Дуглас ван Праєт ; [пер. з англ. Я. Машико]. - 2020
|
>3.
| Роулз Д. Цифровий брендинг/Деніел Роулз ; [пер. з англ. К. Деревянко]. - 2020
|
>4.
| Райс Е. Маркетингові війни/Ел Райс і Джек Траут ; [пер. з англ. В. Стельмах]. - 2019
|
>5.
| Филановский А. Главная маркетинговая книга/Алексей Филановский. - 2019
|
>6.
| Траут Д. Диференціюйся або помри/Джек Траут, Стів Рівкін ; [пер. з англ. Я. Машико]. - 2019
|
>7.
| Муті І. Брендинг за 60 хвилин/Ідріс Муті ; [пер. з англ. О. Чупа]. - 2019
|
>8.
| Сільбігер С. МВА за 10 днів/Стівен Сільбіґер ; з англ. пер. Ксенислава Крапка. - 2019
|
>9.
| Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового/Філіп Котлер, Гермаван Картаджая, Їван Сетьяван ; [пер. з англ. : К. Куницька, О. Замаєва]. - 2018
|
>10.
| Манн І. Маркетинг на 100%: ремікс. Як стати успішним менеджером із маркетингу/Ігор Манн. - 2018
|
>11.
| Філановський О. Головна маркетингова книга/від Олексія Філановського ; [пер. з рос. Г. Якубовська]. - 2018
|
>12.
| Ковшова І. О. Путівник із маркетингу/І. О. Ковшова. - 2017
|
>13.
| Ньюмеєр М. Zag/Марті Ньюмеєр ; [пер.з англ. Юлії Кузьменко]. - 2017
|
>14.
| Соціально-економічний розвиток України і регіонів/Класич. приват. ун-т. - 2013
|
>15.
| Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління/[редкол.: І. С. Каленюк (голов. ред.) та ін.]. - 2012
|
>16.
| Имшинецкая И. А. Фабрика клиентов. Обучающая модель маркетинга/И. Имшинецкая. - 2011
|
>17.
| Гуле де Монто П. Арт-фирма. Эстетическое управление и метафизический маркетинг: от Вагнера к Вильсону/Пьер Гуле де Монто ; [пер. с англ. Стативкы А.]. - 2010
|
>18.
| Аксенов А. Г. Я - твой шанс. С чего начать и как преуспеть/Аркадий Аксенов. - 2010
|
>19.
| Иванова С. В. Продажи на 100%. Эффективные техники продвижения товаров и услуг/Светлана Иванова. - 2010
|
>20.
| Котлер Ф. Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер/Филип Котлер. - 2010
|
>21.
| Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління/Черніг. держ. ін-т економіки і упр. - 2010
|
>22.
| Бібліотека вищого навчального закладу в епоху електронних комунікацій/Черніг. держ. ін-т економіки і упр., Наук. б-ка. - 2010
|
>23.
| Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації/С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько. - 2009
|
>24.
| Цыбульский К. Управление отделом продаж/Кшиштоф Цыбульский. - 2009
|
>25.
| Ямагучи Т. Путь торговли/Тадао Ямагучи; [пер. с англ. О. Макарова]. - 2009
|
>26.
| Ястребова Е. М. Корпоративная культура библиотеки: теория, история, современные тенденции/Е. М. Ястребова. - 2009
|
>27.
| Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку в трансформаційний період/Черніг. держ. ін-т економіки і управління. - 2009
|
>28.
| Шмигин И. Философия потребления/Изабель Шмигин. - 2009
|
>29.
| Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
|
>30.
| Ромат Е. В. Реклама в системе маркетинга/Е. В. Ромат. - 2008
|
|
|